niedziela, 5 listopada 2017

Stosik #4 | 2017


Przez ostatnie półtora miesiąca miałam wrażenie, że cały czas przybywają do mnie książki. Tu zamówienie do odebrania, tu kurier dzwoni do drzwi na zmianę z listonoszem. Nic dziwnego, że gdy spisałam tytuły, które ostatnio do mnie dotarły to okazało się, że moja biblioteczka w tym czasie wzbogaciła się o 14 nowych pozycji. Poznajmy bohaterów dzisiejszego wpisu!

Książkę Kasie West miałam możliwość przeczytać dzięki uprzejmości księgarni internetowej PanTomasz.pl. Bardzo lubię twórczość tej pisarki i tym razem również miło spędziłam czas podczas lektury, jednak odnoszę wrażenie, że ta powieść była nieco słabsza od pozostałych.
Pierwszą część serii Kroniki Czerwonego Klasztoru otrzymałam od wydawnictwa Młody Book!. Moja opinia o tej książce pojawiła się wczoraj, więc zachęcam do zerknięcia.

Światło w cichą noc | Psiego najlepszego

To, co łączy te dwie książki to nie tylko czerwone grzbiety, ale również świąteczny klimat. Jestem w trakcie lektury powieści Camerona, którą dostałam od Wydawnictwa Kobiecego, a zaraz potem zabieram się za książką Krystyny Mirek od wydawnictwa Edipresse.

Oscar and the Lady in Pink | Oskar i pani Róża

Z okazji wizyty E.E. Schmitta w Polsce postanowiłam w końcu w kupić jego książkę po angielsku. Planowałam to od dawna, lecz dopiero perspektywa spotkania z autorem zmotywowała mnie do zamówienia tej wersji. A podczas targów w Krakowie nie potrafiłam sobie odmówić zakupu najnowszego wydania tej książki i to właśnie w niej mam autograf pisarza.

Powietrze, którym oddycha | Spójrz na mnie

Powyższe książki zamówiłam pod kątem spotkań na targach w Krakowie. Niestety nie dotarłam na spotkanie z Britanny C.Cherry, jednak w piątek udało mi się zdobyć autograf Nicholasa Sparksa. Żadnej z tych książek jeszcze nie przeczytałam, ale obu jestem ciekawa.

Czarny manuskrypt | Martwy błękit

Pierwszą książkę z cyklu Christian Abell otrzymałam dzięki wymianie za pośrednictwem portalu LubimyCzytać, zaś drugi tom dzięki współpracy z portalem Secretum.pl. Tam już znajduje się moja opinia, więc jeśli jesteście ciekawi to zerknijcie, a niedługo będzie ona dostępna również na blogu.

Lustereczko, powiedz przecie | Żerca

Powieść Alka Rogozińskiego zakupiłam od razu po przeczytaniu jego poprzedniej książki o przygodach Róży Krull. Natomiast trzecią część cyklu Kwiat paproci dorwałam za połowę ceny, więc ani chwili się nie wahałam. Pierwszy tom stoi jeszcze nieprzeczytany na mojej półce, drugiego nie mam, ale cóż - takiej okazji nie mogłam przegapić.

Księżniczka z lodu | Mroczne zakamarki

„Księżniczkę z lodu” zakupiłam z myślą o spotkaniu autorki w Krakowie. Niestety tłum, który również podążał do sali, w której pisarka rozdawała autografy skutecznie mnie odstraszył i zrezygnowałam. Powieść oczywiście i tak przeczytam, bo już od dawna planowałam zapoznać się z twórczością pisarki. Natomiast „Mroczne zakamarki” już za mną, a moją opinię znajdzie na portalu Secretum.pl, dzięki któremu otrzymałam tę pozycję.

***

Na najbliższy czas mam spory zapas książek, kilka tytułów już za mną. Znacie te książki? Może którąś z nich czytaliście?

14 komentarzy :

  1. Kasie West, tak długo za mną chodzi a ciągle wpadają mi inne książki w ręce.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Księżniczkę z lodu" czytałam :) Polecam, ale jak dla mnie trochę za dużo obyczajówki

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne książki, Kasie West pisze świetnie nie mogę się doczekać kiedy przeczytam jej dwie ostatnie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko książkę Nicholasa <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/miekkosc-weluru.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam z Twojego stosiku tylko 2 książki...
    "Lustereczko.." Alka R. nawet przed Targami.
    A "Powietrze..." Już jakiś czas temu...
    Księżniczkę z lodu mam od jakiegoś czasu i czeka na przeczytanie, tak jak i książka Sparksa...
    Kolejka do skandynawskiej pisarki mnie też odstraszyła, więc zrezygnowałam. A u pana autora byłam jedną z pierwszych, które weszły na podpisywanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka tytułów, którymi jestem zainteresowana i chcę przeczytać. Życzę Ci wiele wolnego czasu, aby uporać się ze wszystkimi tytułami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się nazbierałaś tych książek <3
    Większość z nich planuję przeczytać. Psiego Najlepszego chyba najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam jedynie "Oskara i Panią Różę", także mam trochę do nadrobienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez mam Lustereczko! Maresi czytałam. :) No i czekam na powieść Pani Mirek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestawik :) życzę teraz miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam Cherry, Miszczuk oraz West i wszystkie było dobre. Natomiast coraz większą ochotę mam na książki Rogozińskiego.
    Zacny stosik :D Z pewnością w najbliższym czasie będziesz miała co czytać :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, sporo nowości! Zazdroszczę autografu Sparksa, sama niestety nie byłam na targach, chociaż bardzo chciałam. Powieści Kasie West bardzo lubię, chociaż ta ostatnia była w mojej ocenie najsłabsza. Za to "Oskara i Panią Różę" uwielbiam! Krótka, ale cudowna historia :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. To motywuje do dalszej pracy :)
Możesz zostawić link do siebie, na pewno w wolnej chwili wpadnę!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka